Procedură ISMB
A fost publicată Procedura operațională I.S.M.B. nr. 6169/15.03.2024 privind organizarea și desfășurarea probei de verificare a cunoștințelor de limbă modernă pentru admiterea în clasa a IX-a cu predare a unei limbi moderne în regim bilingv, recunoașterea și echivalarea rezultatelor obținute de candidați cu proba de verificare a cunoștințelor de limbă modernă și constituirea claselor cu predare a unei limbi moderne în regim intensiv, în cadrul admiterii în învățământul liceal pentru anul școlar
Metodologie
A fost publicată Metodologia de înscriere în clasa a IX-a, în anul școlar 2024-2025, a elevilor care au obținut, pe parcursul gimnaziului, premiul I la etapa națională a olimpiadelor școlare organizate și finanțate de Ministerul Educației sau au obținut premiile I, II sau III la competiții internaționale recunoscute de Ministerul Educației.
Metodologie
A fost publicat Ordinul ME nr. 6154/31.08.2023 privind organizarea și desfășurarea admiterii în învățământul liceal pentru anul școlar 2024-2025.
Art. 2. (1) Admiterea absolvenților clasei a VIII-a în învățământul liceal de stat pentru anul școlar 2024-2025 se desfășoară în conformitate cu Metodologia de organizare și desfășurare a admiterii în învățământul liceal de stat pentru anul școlar 2011-2012, aprobată prin Ordinul ministrului educației, cercetării, tineretului și sportului nr. 4.802/2010 privind organizarea și desfășurarea admiterii în învățământul liceal de stat pentru anul școlar 2011-2012, și cu prevederile prezentului ordin.
Metodologie
A fost publicat Ordinul ME nr. 6070/31.08.2023 privind organizarea, desfășurarea și calendarul admiterii în învățământul profesional și în învățământul dual pentru anul școlar 2024-2025.
Art. 2. (1) Admiterea absolvenților clasei a VIII-a în învățământul profesional pentru anul școlar 2024-2025 se desfășoară în conformitate cu Metodologia de organizare și desfășurare a admiterii în învățământul profesional de stat, aprobată prin Ordinul ministrului educației naționale și cercetării științifice nr. 5.068/2016, cu modificările și completările ulterioare, și cu prevederile prezentului ordin, cu respectarea Calendarului admiterii în învățământul profesional pentru anul școlar 2024-2025, prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 4. (1) Admiterea absolvenților clasei a VIII-a în învățământul dual pentru calificări profesionale de nivel 3 pentru anul școlar 2024-2025 se desfășoară în conformitate cu Metodologia-cadru de organizare și desfășurare a admiterii în învățământul dual pentru calificări profesionale de nivel 3, conform Cadrului național al calificărilor, aprobată prin Ordinul ministrului educației naționale nr. 3.556/2017, cu modificările și completările ulterioare, și cu prevederile prezentului ordin, cu respectarea Calendarului admiterii în învățământul dual pentru calificări profesionale de nivel 3, conform Cadrului național al calificărilor, pentru anul școlar 2024-2025, prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin.
Procedură ISMB
A fost publicată Procedura operațională I.S.M.B. nr. 6169/15.03.2024 privind organizarea și desfășurarea probei de verificare a cunoștințelor de limbă modernă pentru admiterea în clasa a IX-a cu predare a unei limbi moderne în regim bilingv, recunoașterea și echivalarea rezultatelor obținute de candidați cu proba de verificare a cunoștințelor de limbă modernă și constituirea claselor cu predare a unei limbi moderne în regim intensiv, în cadrul admiterii în învățământul liceal pentru anul școlar
PO-6169-15032024
Metodologie
A fost publicată Metodologia de înscriere în clasa a IX-a, în anul școlar 2024-2025, a elevilor care au obținut, pe parcursul gimnaziului, premiul I la etapa națională a olimpiadelor școlare organizate și finanțate de Ministerul Educației sau au obținut premiile I, II sau III la competiții internaționale recunoscute de Ministerul Educației.
Metodologie
A fost publicat Ordinul ME nr. 6154/31.08.2023 privind organizarea și desfășurarea admiterii în învățământul liceal pentru anul școlar 2024-2025.
Art. 2. (1) Admiterea absolvenților clasei a VIII-a în învățământul liceal de stat pentru anul școlar 2024-2025 se desfășoară în conformitate cu Metodologia de organizare și desfășurare a admiterii în învățământul liceal de stat pentru anul școlar 2011-2012, aprobată prin Ordinul ministrului educației, cercetării, tineretului și sportului nr. 4.802/2010 privind organizarea și desfășurarea admiterii în învățământul liceal de stat pentru anul școlar 2011-2012, și cu prevederile prezentului ordin.
Metodologie
A fost publicat Ordinul ME nr. 6070/31.08.2023 privind organizarea, desfășurarea și calendarul admiterii în învățământul profesional și în învățământul dual pentru anul școlar 2024-2025.
Art. 2. (1) Admiterea absolvenților clasei a VIII-a în învățământul profesional pentru anul școlar 2024-2025 se desfășoară în conformitate cu Metodologia de organizare și desfășurare a admiterii în învățământul profesional de stat, aprobată prin Ordinul ministrului educației naționale și cercetării științifice nr. 5.068/2016, cu modificările și completările ulterioare, și cu prevederile prezentului ordin, cu respectarea Calendarului admiterii în învățământul profesional pentru anul școlar 2024-2025, prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 4. (1) Admiterea absolvenților clasei a VIII-a în învățământul dual pentru calificări profesionale de nivel 3 pentru anul școlar 2024-2025 se desfășoară în conformitate cu Metodologia-cadru de organizare și desfășurare a admiterii în învățământul dual pentru calificări profesionale de nivel 3, conform Cadrului național al calificărilor, aprobată prin Ordinul ministrului educației naționale nr. 3.556/2017, cu modificările și completările ulterioare, și cu prevederile prezentului ordin, cu respectarea Calendarului admiterii în învățământul dual pentru calificări profesionale de nivel 3, conform Cadrului național al calificărilor, pentru anul școlar 2024-2025, prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin.